Критерії визначення переможців номінацій

Туристична Асоціація України

Номінація № 1 "За активний розвиток в'їзного туризму"

  1. Обсяги туристичної діяльності.
  2. Кількість партнерів.
  3. Участь в обслуговуванні важливих для України міжнародних заходів.
  4. Динамізм розвитку підприємства (у т. ч. інвестиції в розвиток власної матеріально-технічної бази).
  5. Просування власного турпродукту на іноземний ринок.
  6. Участь у громадських і професійних об'єднаннях.

 

Номінація № 2 "За активний розвиток внутрішнього туризму"

  1. Обсяги туристичної діяльності.
  2. Кількість маршрутів, та їх тематична різноманітність.
  3. Соціальна спрямованість туристичного продукту.
  4. Наявність власної матеріально-технічної бази та її використання.
  5. Популяризація внутрішнього турпродукту.
  6. Якість обслуговування туристів і екскурсантів.
  7. Участь в екологічних програмах і збереженні історико-культурної спадщини.
  8. Участь у громадських і професійних об’єднаннях.

 

Номінація № 3 "Краща екскурсія"

  1. Відповідність вимогам державних стандартів.
  2. Актуальність і оригінальність теми.
  3. Високий науковий рівень виконання.
  4. Відповідність мети та завдань сучасним потребам суспільства.
  5. Пізнавально-виховна значимість.
  6. Доступність, популярність викладу, естетичність і художність.
  7. Поширення історико-краєзнавчих знань серед населення.

 

Номінація № 4 "Вітчизняна "Мекка" (Перлина) туризму"

  1. Частка та роль регіону (населеного пункту, туристичного центру) в обсягах загальнодержавного туристичного потоку.
  2. Рівень туристичної інфраструктури та її розбудова.
  3. Стан збереженості природоохоронних та історико-культурних об'єктів, їх використання в системі туристично-екскурсійного обслуговування.
  4. Популяризація місцевого туристичного потенціалу.
  5. Участь в реалізації державних і регіональних програм розвитку туризму.

 

Номінація № 5 "Кращий вітчизняний курорт"

  1. Рівень туристичної інфраструктури та її розбудова.
  2. Рекреаційна цінність курорту.
  3. Стан збереженості природного довкілля та історико-культурних пам’яток.
  4. Популяризація місцевого рекреаційно-туристичного потенціалу.
  5. Популярність серед рекреантів.
  6. Участь у реалізації державних і регіональних програм розвитку рекреації та туризму.

 

Номінація № 6 "Кращий санаторно-курортний заклад"

  1. Обсяги виробничої діяльності.
  2. Соціальна спрямованість туристичного продукту.
  3. Наявність власної матеріально-технічної бази та її використання.
  4. Ефективність програмних лікувально-оздоровчих і туристично-екскурсійних заходів та якість обслуговування відпочиваючих.
  5. Участь у державних і регіональних програмах рекреаційної адаптації населення.
  6. Пропаганда та популяризація здорового способу життя.

 

Номінація № 7 "За новаторство у створенні українського турпродукту"

  1. Новизна, оригінальність і унікальність турпродукту.
  2. Соціальна та політична значимість обраного напрямку діяльності для України.
  3. Відповідність потребам суспільства (орієнтація на задоволення сучасних потреб населення України).
  4. Використання прогресивних технологій в обслуговуванні туристів.
  5. Впровадження інновацій.
  6. Участь у громадських професійних об'єднаннях.

 

Номінація № 8 "За досягнення у розвитку регіонального туризму"

  1. Ефективність використання наявного природно-рекреаційного потенціалу.
  2. Різноманітність транспортної ін¬фраструктури та інфраструктури послуг.
  3. Наявність різноманітних туристсько-екскурсійних маршрутів, що висвітлюють історію регіону.
  4. Охорона довкілля та пам'яток старовини.
  5. Обсяг коштів, що виділяються на розвиток туризму в регіоні.
  6. Участь у туристичних салонах.
  7. Чисельність туристів, які відвідали регіон.
  8. Пропаганда регіону та його туристичного потенціалу в Україні та за її межами.

 

Номінація № 9 "За досягнення з підготовки туристичних кадрів"

  1. Стаж і досвід діяльності в галузі туристичної освіти України.
  2. Наявність державної акредитації.
  3. Науково-методичне забезпечення процесу підготовки спеціалістів туристичної галузі.
  4. Внесок у наукове забезпечення розвитку вітчизняної туристичної галузі.
  5. Внесок у вітчизняну туристичну освіту, поширення та популяризація туристичних знань серед населення України.
  6. Участь у масових туристичних заходах.
  7. Участь у громадських і професійних об’єднаннях.

 

Номінація № 10 "Кращий готель"

  1. Наявність сертифікату якості.
  2. Рівень матеріально-технічної бази та її відповідність міжнародним вимогам.
  3. Рівень завантаженості готелю.
  4. Перелік основних і додаткових послуг та їх якість.
  5. Рівень кваліфікації обслуговуючого персоналу, система його навчання.
  6. Рейтинг готелю серед вітчизняних та іноземних туроператорів.
  7. Участь у громадських і професійних об’єднаннях.

 

Номінація № 11 "Найгостинніший туристичний ресторан"

  1. Наявність сертифікату відповідності.
  2. Рівень кваліфікації обслуговуючого персоналу, система підвищення кваліфікації.
  3. Участь підприємства харчування у кулінарних вітчизняних і зарубіжних фестивалях та ярмарках, конкурсах майстерності.
  4. Популярність серед туроператорів, вітчизняних та іноземних туристів.
  5. Відповідність меню національним смакам туристів.
  6. Візитка підприємства харчування - ексклюзивні "фірмові" страви.
  7. Створення національних туристичних програм (національна кухня, фольклорні шоу-програми, сувенірна продукція тощо).

 

Номінація № 12 "Кращий туристичний перевізник"

  1. Географія маршрутів.
  2. Обсяги туристичних перевезень.
  3. Різноманітність пропозиції основних і додаткових послуг.
  4. Зручність і простота технології надання послуг, система заохочень для турфірм-партнерів.
  5. Якість і культура обслуговування.
  6. Рейтинг партнерської надійності.

 

Номінація № 13 "Авіакомпанія – надійний партнер туризму"

  1. Географія маршрутів.
  2. Обсяги туристичних перевезень.
  3. Різноманітність пропозиції основних і додаткових послуг.
  4. Зручність і простота технології надання послуг, система заохочення для турфірм-партнерів.
  5. Якість і культура обслуговування.
  6. Рейтинг партнерської надійності.

 

Номінація № 14 "Надійний страховий партнер туризму"

  1. Позитивна динаміка обсягів страхової діяльності.
  2. Частка пакету страхових послуг для туризму в загальному обсязі діяльності.
  3. Різноманітність пропозиції на ринку страхових послуг в туризмі.
  4. Ступінь охоплення споживацького ринку в туризмі (кількість турфірм-партнерів і чисельність застрахованих туристів).
  5. Форми та методи роботи з турфірмами-партнерами.
  6. Зручність користування системою асистантських послуг.
  7. Надійність страхових послуг.
  8. Благодійницька та спонсорська діяльність.

 

Номінація № 15 "Іноземне посольство, що активно сприяє українському туризму"

  1. Місце туризму в діяльності посольства.
  2. Сприяння збільшенню іноземного туристичного потоку в Україну.
  3. Рівень консультативної та практичної допомоги туроператорам і туристам.
  4. Популяризація туристичного потенціалу України серед своїх співвітчизників.

 

Номінація № 16 "Посольство України, що активно сприяє розвитку туризму”

  1. Місце туризму в діяльності посольства.
  2. Сприяння розвитку міжнародних туристичних зв'язків України та збільшенню туристичних потоків.
  3. Рівень консультативної та практичної допомоги туроператорам і туристам.
  4. Кількість акцій, присвячених туризму, в діяльності посольства (організація або участь).
  5. Популяризація туристичних можливостей України.
  6. Рейтинг серед вітчизняних та іноземних туроператорів.

 

Номінація № 17 "Кращий вітчизняний туристично-виставковий захід"

  1. Оптимальність вибору місця та терміну проведення.
  2. Кількість експонентів.
  3. Рівень організації.
  4. Регулярність проведення.
  5. Внесок у популяризацію вітчизняного турпродукту на міжнародному туристичному ринку.
  6. Ефективність заходу.

 

Номінація № 18 "Кращий інформаційно-рекламний матеріал про Україну"

  1. Різноманітність у використанні рекламних носіїв.
  2. Інформативність матеріалів.
  3. Актуальність та оперативність інформації.
  4. Діапазон використання.
  5. Єдність стильового вирішення пакету.
  6. Ефективність використання.

 

Номінація № 19 "Кращий туристичний фільм про Україну"

  1. Актуальність і новизна сценарію.
  2. Оригінальність режисури та операторська майстерність.
  3. Якість кінематографічного матеріалу.
  4. Популяризація туристичного потенціалу України.

 

Номінація № 20 "За пропаганду туризму в засобах масової інформації"

  1. Оригінальність авторського підходу.
  2. Інформативність матеріалів, їх актуальність та оперативність.
  3. Аутентичність творчого виконання.
  4. Популяризація туристичних можливостей України.
  5. Різноманітність форм і методів пропаганди туризму.
  6. Якість художнього оформлення.
  7. Популярність серед читацької (глядацької) аудиторії.
  8. Знання проблематики туризму.

 

Номінація № 21 "Кращий інвестиційний проект"

  1. Оригінальність, новизна та перспективність проекту.
  2. Реальність механізмів втілення інвестиційного проекту.
  3. Економічна ефективність (період окупності, прибутковість, рентабельність тощо).
  4. Соціальна орієнтованість і значимість проекту.
  5. 5. Привабливість проекту для внутрішніх та іноземних інвесторів.